Followers

Sunday, August 3, 2014

Sakit Betis Kaki, Sakit Lutut..mak rasa Ok dah dengan AJHT

Dah 2-3 kali balik tak dengar mak merungut sakit betis dan sakit lutut. Biasanya dia akan mengadu sambil mengurut-urut kakinya. Kadangkala minta diurut dan dipijak agar kurang sakitnya.
Bila ditanya, "Tak sakit betis dah? Lutut OK dah?"
Dia jawab, "Hmm, OK dah. Lepas ambik AJHT tu, dah lama tak rasa sakit. Kalau tak urat betis ni rasa terik semacam. Macam ditarik-tarik. Bawah lutut ni pun sakit sangat. Tak tahan. Nak berjalan, bangun duduk pun payah. Ni dah abis AJHT yang sebotol tu rasa lega je".
Alahmdulillah. Akhirnya diberi kesembuhan melalui pengambilan vitamin khas untuk sakit sendi dan tulang, Advanced Joint Health Tablet Shaklee. Kalau ada yang mengalami masalah yang sama, suka saya syorkan pengambilan vitamin ni. Sangat membantu untuk mengurangkan kesakitan sendi lutut dan lenguh-lenguh urat betis dan kaki. Sakit pinggang sakit belakang pun boleh. Asalkan berkaitan dengan urat, sendi dan tulang, Insyaallah boleh reda.
Sakit betis kaki, sakit lutut, sakit urat..bagi makan AJHT.
Insyaallah membantu melegakan kesakitan.
Ramai yang dah cuba, sama ada untuk diri sendiri mahupun untuk orang tua. Semua pun suka bila rasa reda dari derita susah berjalan, bangun duduk bertahun-tahun. Nak berjalan jauh, untuk travel pun saya sangat syorkan. Apa lagi untuk mereka yang mahu bebas dari sakit sendi supaya mudah beribadah, terutamanya ibadah solat.

Pengalaman sendiri ketika melancong ke Turki, banyak sangat berjalan. AJHT memang telan tiap malam. Rugi tak larat jalan puas-puas bila dah datang naik kapal terbang jauh-jauh kalau akhirnya terjelepuk kat bilik hotel disebabkan sakit lutut, lenguh. Balik bercuti pun tak lah rasa sakit badan. Masih cergas seperti biasa dengan pengambilan suplemen yang awesome :) . Siapa nak sakit kaki lenguh badan ketika melancong kan? Rugi sangatlah!


SUKA TENGOK EMAK SENYUM, SENANG SOLAT?


(pastikan anda menggunakan Mozilla Firefox)
atau
********************************************************************
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
 SHAKLEE ID: 840945
********************************************************************
KONSULTANSI PERCUMA
PENGEDAR SHAKLEE P.PINANG
PENGHANTARAN SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...