Followers

Friday, August 1, 2014

Nak Kulit Cantik Dari Dalam, Pilih Vitamin Shaklee

Ramai orang teruja nak kulit cantik. Pantang ada produk kecantikan yang bagi kesan licin, cerah, gebu dalam masa singkat, pasti ramai yang serbu. Malangnya, produk segera ini kebanyakannya berbahaya dalam jangka masa panjang. Ada merkuri, hidroquinon yang mempercepatkan kesan yang didamba. Akibatnya, tak lama lepas tu...ramai yang menyesal sebab kulit muka licin jadi rosak. Lagi teruk dari asalnya.

Nak kulit cantik dengan cara selamat, usahakan dengan membina kecantikan dari dalam. Mulakan dengan peringkat paling asas yakni peringkat sel. Sel yang sihat akan membentuk sistem yang sihat..akhirnya menghasilkan kulit yang cantik dan segar. 

Untuk kecantikan sel serta pemulihan dan pemeliharaannya, vitamin Shaklee ada beberapa gabungan vitamin yang terbaik untuk menghasilkan kesan itu. 

Vitamin C Untuk Kulit Cantik

Vitamin C sangat terkenal sebagai vitamin kecantikan. Fungsinya untuk menentang radikal bebas yang didapati dari persekitaran yang kotor. (Mana  nak sedut udara yang benar-benar bersih dan segar dah sekarang ni). 

Vitamin E Untuk Kulit Cantik

Vitamin E adalah pelengkap kepada vitamin C. Fungsinya sama...menentang radikal bebas. Radikal bebas penyebab jerawat, kulit kusam, jeragat dan pelbagai masalah lain. Vitamin E erfungsi dalam lemak manakala vitamin C dalam air. Istimewanya vitamin E Shaklee kerana ia adalah dari jenis semulajadi (bukan jenis sintetik yang biasanya ada di rak-rak farmasi). Ia juga dilengkapi Selenium yang memberi kesan optimum.

Energy Soy Protien Untuk Kulit Cantik

ESP merupakan salah satu 'killer'product' dari Shaklee. Popular sebagai salah satu vitamin kecantikan. Ramai yang cakap kulit lebih cerah, lembut, berseri lepas amalkan ESP..untuk minum dan juga untuk buat masker muka. ESP adalah protien penting yang memulihkan sel-sel rosak serta memastikan sel-sel baru yang sihat. Inilah antara rahsia kenapa ESP menjadi pilihan mereka yang nak cantikkan kulit dan pulihkan kulit rosak.






NAK PULIHKAN KULIT ROSAK?
NAK MEMBINA KECANTIKAN DARI DALAM?
********************************************************************
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
 SHAKLEE ID: 840945
********************************************************************
KONSULTANSI PERCUMA


Saya akan guide dan bagi tips terbaik untuk anda :)

Harga: RM401.50 (termasuk pos ke Semenanjung dan Sabah/Sarawak). Tempahan diterima dari Indonesia/Brunei/Singapura juga.

Untuk kegunaan sehingga 4 bulan.
Belanja bulanan: RM100.40

Pilihlah produk yang selamat untuk anda. Untuk kulit anda. Cantik bukan untuk sementara...tapi untuk selamanya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...