Followers

Monday, January 7, 2013

Ubat Sakit Sendi, AJHT Shaklee Terbaik

SAKIT SENDI BAHU, SIKU, PINGGUL DAN SENDI LUTUT

Sendi utama kita: Sendi lutut, sendi pinggul, sendi bahu, sendi siku. 


Sendi amat berharga, ia menyambungkan bahagian-bahagian tubuh, membolehkan pergerakan sempurna dan selesa. Cuba bayangkan tubuh tanpa sendi. Masing-masing nampak macam robot nanti. Keras je. Haha. Nak jalan pun tak boleh, nak angkat barang tak boleh, nak membongkok, nak sujud, nak rukuk lagi la tak boleh kan. Pergerakan dalam solat pun banyak menggerakkan sendi-sendi, sedari takbiratul ihram hingga ke salam terakhir. Sakit sendi sampai susah solat ni pun masalah besar juga. Nak kena cepat-cepat cari ubat sakit sendi terbaik sampai boleh solat sempurna.

Ubat sakit sendi ada pelbagai, dari cara moden sampailah ke cara tradisional. Kalau di 'google', sampai berpuluh ribu 'search result' cara dan petua. Namun, saya cuma mahu kongsikan ubat sendi yang selamat, berkesan Insyaallah, dan telah melalui kajian terperinci dari makmal perubatan Shaklee.

Advanced Joint Health Tablet Untuk Sakit Sendi

Advanced Joint Health Shaklee dihasilkan dari ekstrak Boswellia yang digunakan dalam perubatan Ayurveda berkurun dulu untuk kesihatan sendi. AJHT ini merupakan satu-satunya produk di pasaran dengan  ekstrak Boswellia. Selain Boswellia, ia turut mengandungi ekstrak popular untuk keselesaan sendi, iaitu glucosamine (ekstrak jagung). AJHT dilengkapkan juga dengan Zink, Magnesium, Mangan dan Vitamin C. Semua nutrisi ini akan membantu dalam meningkatkan kesihatan sendi, meningkatkan kesan kusyen, serta menyediakan kusyen pelapik yang memberi kelesaan ketika bergerak.

Menariknya, AJHT yang sangat berkesan ini dibuat 100% dari formula sayuran dan bahan berasaskan mineral - pastinya selamat tanpa dadah!

*Seorang sahabat saya dari UKM memesan AJHT dan ostematrix untuk ibu dan ayahnya. Dalam 2 minggu selepas itu, beliau telefon saya, "Yong, mak kak Nabila kata sendi tangan dia dah tak sakit la. Best betul. Bangun pagi pun rasa segar je, nak membuang pun senang. Kak Nabila nak pesan lagi," begitulah pesanan untuk set kedua dan berterusan hinggalah November tahun lepas. Akhirnya, kawan saya dah jadi partner saya, terus subscribe jadi ahli sebab confirm tiap-tiap bulan dia akan pesan 2 set Ostematrix + AJHT untuk mak dan ayahnya. Kak Nabila ada di Sungai Petani. Orang Sungai Petani nak COD boleh hubungi terus Kak Nabila di 012-3181734.
Mak dah tak sakit sendi tangan. yeay!


>>>>KLIK UNTUK ORDER AJHT<<<<

Omega Guard Shaklee Untuk Sakit Sendi

Kaitan pengambilan minyak ikan dan masalah sendi sudah diketahui umum. Pakar kesihatan dan pakar perubatan biasanya mencadangkan pengambilan minyak ikan/omega-3 bagi mereka yang mempunyai masalah osteoarthritis. Dari pelbagai kajian, pengambilan omega-3 disimpulkan berkesan untuk mengurangkan radang sendi, bengkak sendi, dan kekakuan pada sendi. Selain dari fungsinya yang banyak untuk kesihatan sendi, Omega-3 juga bermanfaat untuk mengurangkan risiko penyakit Parkinson, membantu perkembangan otak dan mata pada bayi, membaiki perasaan 'moody'.


Ostematrix untuk Sakit Sendi

Ostematrix atau kalsium sebenarnya membantu kesihatan tulang, meningkatkan kepadatan tulang dan mengelakkan sindrom osteoporosis. Masalah osteoporosis kebiasaannya menyerang wanita - lebih-lebih lagi mereka yang mengabaikan minum susu dan kurang bersenam. Tulang yang sihat dan padat menjamin sokongan pergerakan yang lebih meyakinkan. Pengambilan kalsium secara konsisten bukan sahaja meningkatkan kesihatan tulang, malah ia turut membantu masalah sembelit, membuatkan kulit lebih sihat dan berseri serta melegakan pengecutan otot perut akibat kontraksi semasa bersalin mahupun ketika datang bulan.

Set vitamin lengkap untuk mereka yang mahu meredakan sakit sendi lutut, sendi bahu, sendi tangan, sakit tapak kaki.

Klik Untuk ORDER
>>>>AJHT<<<<
>>>>OMEGA GUARD<<<<
>>>>OSTEMATRIX<<<<
>>>>SET LENGKAP UNTUK SAKIT SENDI<<<<
 

Tak de sakit sendi bahu, sendi lutut, boleh bermain dengan cucu dengan selesa :)


TAK SABAR NAK LEBIH AKTIF DAN SENDI LEBIH SELESA?
 
********************************************************************
 
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Penghantaran ke seluruh Malaysia,Brunei, Singapore dan Indonesia.
  
********************************************************************
 
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK
Pilih yang selamat, pilih dengan bijak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...