Followers

Saturday, September 6, 2014

Nak Jadi Ahli Shaklee Untuk Bisnes dan Makan Sendiri, Biar Kami Bantu

Shaklee sangat popular. Ahli Shaklee pun sama.
 
Sekarang ni, kalau orang tau kita pengedar dan ahli Shaklee, terus orang tu order nak vitamin C 500mg, nak set bersalin, nak set kulit, nak set kurus, nak set sendi Shaklee dan macam-macam lagi. Tak payah susah-susah nak perkenalkan. Saudara mara yang datang beraya pun sambil makan kuih raya sempat sambar vitamin yang ada, siap daftar jadi ahli lagi.
 
Ramai yang berminat jadi ahli sebab suka dengan Shaklee Effect yang mereka rasa. Ada yang berjaya menyusu anak 2 tahun penuh malah terlebih, berpantang tapi cergas tak macam orang pantang, tahap kesihatan ibu ayah dan anak-anak bertambah baik, berat badan turun secara sihat, kulit bermasalah beransur pulih jadi lebih cantik licin berseri, berjaya mengandung setelah lama menunggu, anak pulih dari asthma, suami berjaya berhenti merokok...dan lain-lain. Macam-macam cerita dan pengalaman yang buat orang nak terus makan Shaklee. Alang-alang makan Shaklee, lebih baik jadi ahli.

 

Kenapa Perlu Daftar Jadi Ahli Shaklee

  • Yuran pendaftaran hanya RM65 seumur hidup --- MURAH SANGAT!
  • Jimat 15% hingga 20% setiap kali beli mana-mana vitamin --- JIMAT BANYAK JANGKA PENDEK DAN JANGKA PANJANG.
  • Boleh order sendiri melalui laman Shaklee --- ORDER BILA-BILA MASA DI MANA SAHAJA, 24 JAM SEHARI
  • Peluang menjana bonus dan menggandakannya --- PENDAPATAN SAMPINGAN UNTUK PELAJAR DAN SURIRUMAH
  • Shaklee dijamin Selamat, Berkesan, Memelihara Alam Sekitar
  • Vitamin Shaklee melalui kajian terperinci di makmal sebelum dijual kepada pasaran --- ADA RND, LEBIH SELAMAT DAN MEYAKINKAN
  • Peluang mendapat promosi hebat dari Shaklee setiap  bulan. Bulan September 2014 ni Shaklee dah mula buat 'DOUBLE PROMOTION'!.  Mealshake Beli 3 PERCUMA 1 dan Shaklee Collagen Powder Beli 6 PERCUMA 1. Jimat banyak untuk produk yang anda suka.

Bagaimana Nak Daftar Untuk Jadi Ahli Shaklee

  • Hubungi Pengedar Shaklee Tuan Kalsum (Shaklee ID 840945) melalui telefon 019 959 8249 atau emel tuankalsum[at]gmail.com
  • Berikan maklumat nama, alamat, nombor kad pengenalan, nombor telefon, alamat emel, dan nombor akaun bank (untuk memudahkan pemberian bonus Shaklee). Sekiranya anda mahu mendaftar bersama pasangan, berikan juga maklumat pasangan. Yuran tetap RM65 untuk satu pasangan.
  • Selepas semua maklumat diisi, anda akan dapat ID Shaklee untuk mula membeli sendiri dari laman www.shaklee2u.com.my :)
  • Kit ahli akan dihantar kepada anda!

Bagaimana Nak Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma

  • Anda boleh jadi ahli secara percuma sekiranya membuat belian melebihi RM650 (200uv). Contoh: Beli 3 kotak kolagen atau 2 botol VIVIX dapat keahlian PERCUMA.

Kenapa Anda Perlu Daftar Ahli Dengan Kami?

  • Kami mula sign up sebagai ahli dari tahun 2010 dan masih aktif menggunakan dan menjual Shaklee sehingga kini. Insyaallah akan berterusan untuk masa-masa akan datang. Malah Shaklee akan kami usahakan hingga menjadi pendapatan utama. Maknanya, anda boleh rujuk kami bila-bila masa untuk selamanya. Tak ada masalah tak boleh nak kontek upline dan ditinggal terkial-kial tanpa bimbingan.
  • Anda boleh rujuk kami vitamin yang sesuai untuk masalah dihadapi, cara makan vitamin dan permasalahan berkaitan Shaklee secara percuma. 
  • Berpeluang mengikuti kelas online dan offline berkenaan nutrisi dan juga cara mengembangkan bisnes Shaklee
  • Kami mempunyai kumpulan sokongan yang kuat, best, ukhuwah yang erat, sifat tolong menolong antara ahli serta menekankan konsep memberi.
  • Peluang untuk menyertai grup rahsia kami yang macam kelas usrah, kelas pengurusan masa, kem motivasi, kelas blogger dan pemasaran FB! Serius best!
  • Kami tak galakkan 'headhunting' yang merugikan dan menyusahkan mereka yang mahu jana pendapatan dengan Shaklee. Kami ada cara yang buat orang cari anda join Shaklee tanpa perlu keluar cari orang!

Boleh Ke Jadi Ahli Tak Mau buat Bisnes

Boleh. Tak ada paksaan untuk berbisnes, malah hamper 70% yang join ahli hanya untuk memudahkan mereka terus menikmati kebaikan vitamin Shaklee dengan lebih jimat.
 

Produk Shaklee Yang Selamat Dan Berkesan Untuk Kehidupan Anda

 
Produk penjagaan wajah dan rambut dari Shaklee.

Produk penjagaan kebersihan dan kesihatan di rumah. Semua dengan formula semulajadi, tanpa bahan kimia dan dijamin selamat.

Pelbagai jenis vitamin untuk anak-anak, dewasa dan orang tua

Produk kuruskan badan yang sihat dan selamat dari Shaklee

Inilah sebab Shaklee jadi pilihan dan sebab mutlak anda perlu jadi ahli
 
 
NAK JADI AHLI SHAKLEE DENGAN GROUP YANG BEST?
********************************************************************
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
 SHAKLEE ID: 840945
********************************************************************
KONSULTANSI PERCUMA
PENGEDAR SHAKLEE P.PINANG
PENGHANTARAN SELURUH MALAYSIA
 
 

2 comments:

  1. Memang trending produk2 Shaklee skrg ni kan yong... mudah2an Yong terus maju bersama Shaklee..:)

    ReplyDelete
  2. Aminnnn. Terima kasih kak Atie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...