Followers

Saturday, September 20, 2014

Cara Mudah Cuci Pinggan Berminyak dan Berlemak

Cuci pinggan mangkuk berminyak dan berlemak ni perlukan kesabaran. Cuci sekali kadangkala tak puas hati. Masih tak bersih dan ada kesan minyak dan lemak yang melekat. Masalah ni biasanya banyak berlaku di musim raya haji. Maklumlah, ramai yang masak daging korban.
 
Daging singgang, sup, gulai memang sedap di makan panas-panas. Bila dah sejuk, terserlah lemak-lemak tepu yang terapung di permukaan periuk, yang melekat pula di pinggan mangkuk, dan tangan juga mulut :). berlemuih.
 
Cara yang paling senang nak bersihkan minyak dan lemak yang melekat ni...guna pencuci yang power. Yang paling saya suka, pencuci serba guna Basic H Shaklee. Guna beberapa titik je untuk hilangkan semua kesan minyak dan lemak. Puas hati. Tangan pun lembut je. Salah satu produk yang masuk senarai balik kampung raya ni :)
 
Dengan adanya Basic H, banyak kerja jadi mudah. Selain untuk mencuci pinggan mangkuk dan periuk, boleh buat mop lantai juga. Dan...cuci kereta. langsung tak ada kesan tompok-tompok sabun. Kesan gris cepat hilang, terutamanya kat tayar. Sedikit air dan 10 titik basic H boleh cuci sebuah kereta bersih sebersih-bersihnya :)
 
Basic-H: Menanggalkan minyak degil
 
 
Ini dia Basic H yang disukai. Membantu kerja di dapur dan kerja luar rumah. Selamat untuk manusia dan alam sekitar. Sebotol kecil ni boleh tahan lama, ikut kegunaan. kandungannya pekat, boleh meghasilkan 48 gelen air basuhan! Jimat ye. Pilihan suri bijak.
 
Cara mendapatkan hasil terbaik: Campurkan 1/2 sudu Basic H ke dalam segelen air suam untuk cucian yang memuaskan. Hilang minyak. Hilang lemak.
 
P/S: Nak gunakan campuran basic H sebagai air cuci tangan tetamu pun boleh :)
 
NAK CUBA PENCUCI SERBA GUNA HEBAT INI?
 
********************************************************************
 
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Penghantaran ke seluruh Malaysia,Brunei, Singapore dan Indonesia.
  
********************************************************************
 
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK
Pilih yang selamat, pilih dengan bijak.
 
 

1 comment:

  1. Basic H pencuci serba guna yang sangat alami dan natural..bebas dri bahan kimia....
    Jemput berblogwalking ke blog sy http://qasehfirdausshoppe.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...