Followers

Sunday, December 8, 2013

Hamil lagi selepas 4 tahun menunggu...Alhamdulillah

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Hasrat untuk hamil lagi dimakbulkan selepas 4 tahun melahirkan anak kedua. Baru semalam saya mendapat khabar gembira yang tak disangka ini dari pelanggan yang saya kasihi :). Curious jugak mula-mula dia whatsapp dan tanya sama ada vitamin set kesuburan tu boleh teruskan tak ketika mengandung. Lepas tu tanya macam-macam tentang vitamin untuk ibu mengandung. :)
 
Rupa-rupanya....
 
SET SUBUR SHAKLEE TESTIMONI
Berjaya hamil! Alhamdulillah.



Ada 2 line merah kat UPT! Positif hamil! Alhamdulillah.
 
Dari bulan Julai lagi customer saya yang sebelum ni cuba set kecantikan kulit (Vitamin E + BComplex + Vitamin C) bertanyakan tentang set kesuburan Shaklee. Kemudian bulan Nov beliau memesan GLA complex, Zink, Vitalea, dan BComplex untuk melengkapkan vitamin sedia ada untuk kesuburan suami isteri.
 
Sunnatullah orang berusaha, pasti Berjaya. Dengan izin Allah jua.
 
Nota: Beliau pernah keguguran, mengandung luar rahim dan dibuang sebelah tiup fallopionya. Subhanallah Allah masih memberikan peluang untuk hamil.
 
Cerita ini saya kongsi sebagai motivasi kepada pasangan yang masih berusaha mendapatkan zuriat. Teruskan usaha. Teruskan berdoa. Mudah-mudahan berhasil, Insyaallah :)
 
Doakan customer saya ni ye. Semoga kehamilannya dipermudahkan hingga melahirkan cahaya mata yang sangat diinginkan ini. Moga anak yang bakal lahir sihat, selamat dan membawa kebahagiaan untuk ibu dan ayah, di dunia sampai akhirat.
 
*Mahu cuba set kesuburan Shaklee, boleh hubungi saya untuk konsultansi. Konsultansi percuma sahaja :).

 
NAK IKHTIAR HAMIL DENGAN SET SUBUR SHAKLEE?
 
********************************************************************
 
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Penghantaran ke seluruh Malaysia,Brunei, Singapore dan Indonesia.
  
********************************************************************
 
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK

 
DISCLAIMER:
Perlu diingat, set kesuburan ini memang untuk meningkatkan peluang kehamilan, tetapi tiada jaminan yang dapat saya berikan yang puan akan hamil segera. Semua dengan izin Allah jua.
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...