Followers

Thursday, December 26, 2013

Turunkan Kolesterol Dengan Omega Guard Shaklee



Muda, kurus, hensem tapi kolesterol tinggi??

 "Kak, saya nak tanya produk untuk turunkan kolesterol. Saya ada baca kat blog akak. Berkesan ke Omega Guard ni kak?"

Jawab saya, "Omega Guard terbaik untuk turunkan kolesterol. Rendahkan paras trigliserin. Akak pun ada amalkan juga. Untuk lebih baik, amalkan Omega guard bersama Garlic. Ia akan turunkan LDL, dan kekalkan paras HDL."
Panjang lebar akak terangkan. Penerangan mampu diberi dengan baik sebab akak dah baca buku nutrisi, vitamin dan mineral bab Omega-3.
"Ooo..macam tu ye kak. Saya risau ni. Saya baru 24 tahun. Muda lagi. Tapi baru ni buat check up, kolesterol saya dah 11. Melampau tinggi. Padahal saya bukan gemuk pun. Kurus, tapi kolesterol tetap juga tinggi. Sebab tu saya nak cari produk yang bagus untuk selesaikan masalah saya ni. Tak mau jadi lebih teruk nanti."
Kurus bukan jaminan untuk sihat. Tak semestinya orang kurus akan lulus medical check up tu ye. Ramai yang sangkut bila semak paras kolesterol. Kolesterol yang tersimpan dalam badan banyak bergantung pada cara pemakanan dan gaya hidup.
Untuk mereka yang mengalami masalah kolesterol tinggi, pakar nutrisi juga doctor akan mencadangkan supaya ubah cara makan dan cara hidup. Lebihkan sayur-sayuran dan buah-buahan. Elakkan makanan berkolesterol tinggi. Cari masa untuk beriadah dan bersenam. Kemudian, lebihkan makan ikan dan amalkan Omega-3.


Periksa kesihatan selalu. Pastikan degupan jantung terkawal dan normal. Nyahkan LDL!

*Nak senang, cari Omega Guard Shaklee. Kandungan DHA dan EPA di dalamnya sangat tinggi. Dibuat dari minyak ikan tulen. (Bukan minyak hati ikan).

Omega Guard dan Garlic untuk menurunkan kolesterol.
Nak order Omega Guard + Garlic berserta konsultansi percuma? Atau nak jadi ahli Shaklee berpengetahuan?

 
NAK TURUNKAN KOLESTEROL SEGERA?
 
********************************************************************
 
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
 
 
********************************************************************
 
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...