Followers

Thursday, October 11, 2012

Produk kuruskan badan dengan formulasi hebat | Cinch Shake yang sedap

Produk kuruskan badan berlambak di pasaran. Dari yang murah hingga yang mahal. Dari yang selamat, hingga yang membahayakan. Baru je malam tadi ada berita dari Thailand, "maut selepas suntik kolagen". Sebelum ini, di Malaysia nan permai ini pun ada kisah "maut selepas buat operasi sedut lemak". Nauuzubillah. Hati-hati memilih produk. Apatah lagi produk pelangsingan dan produk kecantikan. Pastikan dulu keselamatannya, kemudian keberkesanannya.

Oleh kerana itu, saya terpanggil berkongsi produk formulasi saintis Shaklee. Cinch Shake. Di datangkan dalam 3 perisa hebat dan sedap. Vanilla, Coklat dan Cafe Latte. Selamat dan berkesan tentunya. 

Kenapa harus memilih Cinch Shake untuk menguruskan badan? 



Jom tengok video ini. Penerangan oleh Shaklee's Chairman, Medical Affairs, Health Science & Education mengenai Program menurunkan berat badan dengan Cinch:



Ada 4 sebab untuk anda memilih Cinch Shake sebagai program diet sihat dan selamat.


1. Ianya diformulasi dengan leucine, asid amino penting untuk membakar kalori dan lemak sambil mengekalkan jisim otot.

2. Dengan leucine, jisim otot kekal. Ini mengekalkan kadar metabolisme badan. Sesetengah produk biasa di pasaran memang membakar lemak, dalam masa yang sama turut membakar otot, yang kemudiannya memperlahankan kadar metabolisme badan. Akibatnya, setelah berat anda turun ketika mengambil produk tersebut, akhirnya akan naik semula setelah berhenti. Ini tidak terjadi dengan Cinch.

3. Cinch kaya dengan protien, dibancuh dengan susu segar sebagai pengganti hidangan makanan. Anda kekal kenyang tanpa rasa lapar yang melampau. Ketika ini, badan akan membakar kalori dan lemak berlebihan dalam badan. 

4. Selepas anda kurus dengan Cinch, anda kekal cantik! Kenapa? Oleh kerana otot-otot yang memejalkan tubuh masih dipelihara dengan baik dengan adanya leucine, ya, tiada paha, lengan dan perut menggeleber!

Mahu kesan lebih efektif dan cepat dengan Cinch?

Menurut pakar nutrisi/pakar pemakanan Shaklee, kesannya lebih cepat dan efektif apabila Cinch diambil bersama Energy Soy Protien. Satu scoop Cinch + 1 sudu ESP digoncang dalam susu segar, setiap kali sarapan dan juga makan malam! Sedap, sihat, dan selamat. Kurus dan cantik pula selepas itu ya! :)

*Hubungi saya segera sempena promosi ESP bulan ini untuk mendapat harga hebat! Anda boleh saja bandingkan harganya dengan produk pelangsingan lain di pasaran. Ada yang terkejut dengan harganya! Betapa murahnya dan jimatnya mengambil Cinch dan ESP -- TAHAN LAMA PULAK TU. Terus si dia book..hehe. 

Jangan lupa claim harga hebat bulan ini sempena promosi ESP. Hubungi 019-9598249 atau emel tuankalsum[at]gmail.com







2 comments:

  1. Replies
    1. Salam Aine :)
      Cinch: RM178, ESP:RM150
      Ada spesel price utk bulan ni sempena promosi ESP. Jimat BANYAK.boleh sms saya utk harga spesel ni :)
      0199598249

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...