Followers

Tuesday, October 9, 2012

Sembelit semasa hamil/mengandung, Ostematrix membantu

Masalah sembelit adalah masalah sejagat. Apabila kita buka cerita, "aku susahlah nak membuang sejak mengandung ni. Bercinta dok dalam bilik ayaq tuh", maka akan ada sambungannya selepas itu. Kawan yang mendengar pun mulalah menyambung,"eh, samalah. Mak aku dulu  lagilah. Kakak aku yang tengah sarat pun..."

Cerita sembelit bersambung-sambung. Dari cerita masalah sembelit, pelbagai teori dan petua akan dikeluarkan dan dicadangkan. Makan pisang, minum air banyak, makan sayur banyak-banyak, makan buah banyak-banyak. Tapi, agak-agak ada tak yang cadangkan makan julap untuk masalah sembelit ni? Hehe (gurau jelah).

Sekiranya sembelit anda belum berkurang, malah makin serius, mungkin supplemen boleh membantu. Supplemen apa yang boleh membantu pengidap sembelit untuk membuang lebih senang dan selesa?
Dalam rangkaian produk Shaklee, yang terbaik untuk ibu hamil dan mengandung (dah hamil mengandung lagi, saja nak tulis panjang-panjang) ialah OSTEMATRIX. Yang tak mengandung pun boleh. Pendek kata, OSTEMATRIX sesuai untuk masalah sembelit sejagat. Dari ibu mengandung, datuk, nenek hingga ke anak cucu.

Cara makannya: 4 biji sebelum tidur. Insyaallah, lebih senang untuk membuang keesokan paginya.

Jadi, ibu mengandung yang memerlukan penyelesaian kepada sembelit, boleh hubungi saya untuk mendapatkan ostematrix :)

Ostematrix untuk membantu melancarkan proses pembuangan

Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Cara untuk order Shaklee:
SMS/Whatsapp: 019-9598249 atau emel: tuankalsum[at]gmail.com

Harga retail ostematrix: RM61. Contact me for best price :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...