Followers

Wednesday, October 10, 2012

Kulit Flawless dan berseri selepas amalkan Vitamin E dan Vitamin C

Assalamualaikum.

Mungkin masih ramai yang mencari vitamin C organik. Maklum saja dengan testimoni hebat di depan mata. Kulit cerah, jerawat berkurang, resdung dah baik...antara testimoni yang berlambak di setiap Page kecantikan dan blog penjual vitamin C ORGANIK. Testimoni saya hari ni tentang kulit muka flawless dan berseri selepas menggunakan 'bukan vitamin C ORGANIK semata'. Harap tak berbelit. hehe. Testimoni pelanggan cantik kesayangan saya, Ina...

Sebelum saya berkongsi rahsia Ina mendapat kulit flawless, saya mahu membuat penegasan di sini. Saya bukan penjual vitamin C organik. Tapi pengedar Shaklee :). Namun tetap ramai yang mencari vitamin C Shaklee setelah siasatan terhadap no KKM vitamin C organik rupa-rupanya sama sahaja dengan vitamin C Sustained Release Shaklee. Oleh itu, setiap kali ada yang bertanya tentang vitamin C, saya tak lupa mengingatkan vitamin-vitamin lain untuk mendapat 'coverage' yang cukup untuk kesihatan dan kecantikan kulit.

Nak tahu kenapa?
Kerana saya mahu setiap dari anda mendapat kebaikan optimum dari vitamin-vitamin yang dicadangkan sebagai memenuhi keperluan dan kemahuan setiap wanita: Nak sihat, nak cantik, nak kulit tak ada cela, nak kulit flawless, nak kulit berseri!

Macam Ina ni, selepas 2 minggu saya poskan vitamin c DAN VITAMIN E...pagi semalam Ina teruja SMS saya...




Inilah natijahnya apabila mendapat keseimbangan dalam penjagaan asas sel, melindungi sel-sel dari serangan radikal bebas dengan pengambilan vitamin E dan vitamin C. Vitamin E dan vitamin C bertindak sebagai tentera yang berkawal dalam badan. Fungsi keduanya hampir sama - mengawal dan menghalang kerosakan sel yang mengakibatkan kulit jadi kusam, berjerawat dan berjeragat. Flawless!

Saya pun teruja dengan SMS Ina ni, sebab tu saya kongsi di sini....jom doakan Ina dan baby sihat dan selamat ye :)

* Vitamin C asyik sold out, Vitamin E pun mungkin akan sold out.

SMS/whatsapp: 0199598249
Email: tuankalsum[at]gmail.com
Harga pasaran untuk Vitamin E berserta pos: RM159
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...