Followers

Sunday, April 13, 2014

Projek Memikat Suami: Tambah Tenaga, Lebih Bahagia

Tips pikat suami cara orang dulu-dulu adalah melalui perutnya. Tawan hatinya dengan memasak makanan sedap-sedap. Bila dah selalu merasa air tangan isteri, hati dan perasaannya pasti selalu mahu berada di rumah, dekat dengan isteri dan keluarga.
 
 
Tips pikat suami yang bakal dikongsi ini pula tips orang moden. Bukan dengan masakan tapi melalui  keperluan tenaga. Maklum saja orang sekarang ni selalu kerja lebih masa, cari pendapatan lebih buat menanggung keluarga. Bila kerja lebih, tenaga yang diguna juga lebih dari biasa. Adakala, lemah longlai jadinya penangan kerja tak tentu masa. Jika ada ubat kuat yang boleh bagi kuasa super, pasti kerja jadi mudah.
 
Seorang master Shaklee berkongsi rahsia ini. Pikat suami dengan multivitamin Shaklee, yakni Vitalea. Suami yang dulu dok pandang sebelah mata keperluan Shaklee tiba-tiba mencabar. Jika benar Shaklee ni bagus sangat, cuba cadangkan vitamin yang boleh tambah tenaga. Badan ni dah lemah asyik kerja je. Balik kerja ingat tidur je. Nak main dengan anak pun tak larat. Dan..bila dah penat, mudah naik darah. Serammm.
 
Oh, Ok bang. Nak tambah tenaga dengan Shaklee mudah je. Tak mau telan macam-macam, Abang cuba makan Vitalea ni. 2 biji sehari. Begitu saran si isteri.
 
Bermula hari itu, suami yang biasanya pulang saja ke rumah terus melepek dan terlena kepenatan berubah sikap. Balik-balik je suruh isteri bersiap untuk keluar makan malam. Tak pernah dibuatnya. Mana datangnya tenaga luar biasa ni? Rupa-rupanya, itulah kesan 2 biji vitalea yang ditelan pagi tadi. Tersenyum isteri dibuatnya.
 
Sebotol Vitalea mengubah sikap suami. Mengubah suasana dalam rumahtangga. Suami kerja dengan tenang, tenteram, bertenaga. Pulang ke rumah, isteri bahagia kerana mendapat perhatian dan layanan suami tercinta.
 
Apalah harganya sebotol vitalea, dibanding dengan perubahan sikap ketara suami kan?
kalau suami jenis tak kisah telan banyak-banyak vitamin, bagi set asas tambah tenaga ni.
 
VITALEA UNTUK TAMBAH TENAGA


 
 
 
Nak cuba Vitalea Shaklee boleh kontek saya, 019 959 8249. Konsultansi percuma!
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...