Followers

Wednesday, April 23, 2014

Jadi Ahli Shaklee: Bayar Sekali, Untung Berkali-Kali

Selepas jadi ahli Shaklee, keuntungan saya subur seperti sepohon kayu daunnya rimbun ;)

Selepas jadi Ahli Shaklee, saya jimat banyak


Saya selalu beli vitamin Shaklee sebab suka akan kebaikan vitamin semulajadi. Pada awalnya saya cuma beli untuk diri sendiri vitamin asas untuk tambah tenaga - Vitalea, B-Complex, Vitamin C dan juga Omega Guard. 

Kemudian, vitamin ini bukan saja diambil saya seorang tapi mak, ayah dan adik pun sama. Tukang beli tetap saya sebab saya yang mahu mereka merasa kebaikan yang telah saya alami. Untuk mak dan ayah selain dari vitamin asas, saya akan belikan Omega Guard (wajib untuk ayah yang ada kolesterol tinggi dan tekanan darah tinggi), Ostematrix  dan AJHT (mak selalu sakit pinggang, sakit lutut, sembelit), CoQ Health (untuk kesihatan jantung), Vivix dan GLA Complex.  Untuk adik yang masih bersekolah rendah, saya belikan Vitamin C chewable 100mg dan Mealshake. (Mealshake ni kira galakan juga untuk dia puasa - boleh minum waktu sahur). 

Vitamin Shaklee ni mahal juga kalau beli sekaligus dan beli dari pengedar di luar sana. Untungnya saya dapat berjimat sekurang-kurangnya 15% dari harga belian biasa. Rahsianya, mendaftar jadi ahli Shaklee :). Yuran keahlian bukan RM300 atau RM2500 tapi...RM65 (tambahan RM10 untuk kos penghantaran kit keahlian di Semenanjung, RM20 di Sabah dan Sarawak).

 

Selepas jadi ahli Shaklee, bonus keuntungan bertambah-tambah

Jumlah yang saya jimatkan hingga kini: lebih RM75. Saya dah dapat pulangan modal dengan hanya mendaftar jadi ahli. Jimat banyak sangat kalau nak dikira dan dihitung dari pembelian sejak 2011 hingga sekarang. Lebih untung, sebab saya juga dapat bonus Shaklee apabila belian bulanan mencecah RM650. Biasanya lebih dari itu sebab ada kawan-kawan, saudara mara, dan sahabat maya yang mahukan vitamin ni. 

Bonus Shaklee buat saya bayar cukai tahunan lebih tinggi dari biasa ~~~ (sebab kena masuk dalam e-Filing jugak).


Jadi ahli Shaklee untuk makan sendiri boleh ke?

Syarat nak jadi ahli Shaklee di Malaysia, mestilah warganegara Malaysia berumur 18 tahun ke atas. Itu saja. Tak wajib buat bisnes. Untuk makan sendiri pun digalakkan saja untuk mendaftar. Dengan yuran keahlian dibayar sekali seumur hidup, banyak yang dapat dijimatkan. Beli vitamin bukan sekali, tapi selalunya berterusan untuk dapatkan kebaikan berterusan. Setiap kali beli, jimat sekurang-kurang 15%, besar nilainya.



Berjimat untuk kesihatan dengan bertindak bijak mendaftar sebagai ahli


Nak jadi Ahli Shaklee dengan bimbingan sepanjang masa?

Hubungi saya, Yong 019 959 8249. 
Emel: tuankalsum[at]gmail.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...