Followers

Wednesday, June 5, 2013

Set subur Shaklee...sah hamil selepas sebulan

"Alhamdulillah kak, baru sebulan guna Shaklee dah berhasil...saya dah pregnant kak..Alhamdulillah rezeki Tuhan bagi kan kak dan dalam masa yang sama saya berusaha..tima kasih banyak2 kak.."
-Jumaat, 31 May 2013.

Suka saya kongsikan kegembiraan pelanggan saya yang mengamalkan set subur Shaklee  dengan pembaca sekalian. Mungkin ada juga yang tercari-cari set kesuburan paling sesuai.  Set vitamin Shaklee mungkin boleh dipertimbangkan :) 


Salah seorang pelanggan saya, mula usha-usha tanya set vitamin nak cepat hamil pada bulan Mac 2013.  Saya bagi beliau baca fungsi set subur Shaklee dan terangkan cara-cara memakannya. Pada mulanya, dia nak beli set untuk isteri je, tapi kemudian mengubah fikiran untuk ambil fullset, untuk suami dan isteri. Dia dah mula ambil pada April 2013. 

Dan...ini cerita terbaru yang saya dapat.

Syukur..




Dah positif hamil! Rezeki Tuhan bagi. Doa untuk dapat anak makbul. Doa makbul bukan sebab 100% kerana makan set Shaklee, tapi...Kun Fayakun kann? Nak tau saat doa mula makbul ialah, pada saat kita mula berusaha untuk mencapainya -- set subur Shaklee sebagai asbab.

Ya...set subur Shaklee bukan magik sampaikan setiap orang yang ambil terus pregnant. Itu yang saya ingatkan tiap kali orang nak pesan set yang famous ni. Maklumlah, orang berharap kan. Tak best pulak jual harapan menggunung yang mungkin palsu.

Namun, secara saintifiknya, Insyaallah ia amat membantu meningkatkan kesuburan suami dan isteri. Di sini letaknya kepentingan memahami kaitan antara vitamin dan masalah kesuburan yang dihadapi. Jadi, sebelum beria-ia ambil, perlu tau kenapa perlu ambil. Ada masalah kesuburankah? Dari masalah suami atau isteri? Atau ada penyakit lain yang tersembunyi. 

Lakukan pemeriksaan yang sesuai, dapatkan nasihat pakar, dan berusahalah sehabis baik :)

Alhamdulillah :)
Doakan semoga kandungan bakal ibu baru ini selamat, anaknya sihat, cergas, cerdas, dan menjadi penguat pada agama, dan pendinding ibu ayahnya dari api neraka.


NAK IKHTIAR HAMIL DENGAN SET SUBUR SHAKLEE?
 
********************************************************************
 
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Penghantaran ke seluruh Malaysia,Brunei, Singapore dan Indonesia.
  
********************************************************************
 
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK
Pilih yang selamat, pilih dengan bijak.








1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...