Followers

Tuesday, May 28, 2013

Set Pantang Shaklee: Kenapa bagus sangat?

Set Pantang Shaklee..antara set bersalin yang jadi fenomena di kalangan ibu-ibu. Pasti banyak kebaikan yang menyebabkan kebaikannya tersebar dari mulutke mulut, dari blog ke blog, dari fanpage ke fanpage :)

Lagi mengharukan, set pantang Shaklee ni bukan saja jadi buruan ibu-ibu, malah jadi pilihan ibu mertua untuk menantu, DAN pilihan suami-suami bijak yang mahukan yang terbaik untuk isteri dan anak tersayang.

Baru 2 hari lepas, seorang sahabat baik pesan set Pantang. kemudian ia turut berjangkit pada kawan yang lagi seorang. Sebelum beli, sebagai pengguna bijak, dia tanya "OK ke set pantang ni?"

Jom tengok apa yang berlaku dan bagaimana ia mempengaruhi pilihan seorang ibu:


Saya cuma post kan gambar set pantang + set menyusu pilihan Zana. Kemudian, biasala kan...mesti ada sang pengkomen nyee...hehe. Set pantang ni sesuai untuk orang beranak sulung, kedua, ketiga dan seterusnya :)

OK...dah ada orang komen, OK ke produk ni?
Sebagai penjual yang lemah lembut...saya rasa tak perlu untuk saya promote lebih-lebih kebaikannya. Biarkan produk ini bercakap sendiri...oh tapi bukanlah botol-botol ni tiba-tiba bercakap kan. Maksud saya, kita tanya maklum balas pengguna yang dah biasa guna.


Tengok testimoni Pedu Spirit. Kebaikan set pantang Shaklee selepas dia ambil semasa bersalinkan anakanda Irfan, anak kedua:

  • Badan rasa cergas
  • Susu Alhamdulillah...dapat simpan banyak semasa berpantang untuk stok bila masuk kerja nanti. Siap boleh beli extra freezer untuk simpan stok susu
Saya nak tambah:
  • Tak perlu makan jamu dah. Set Pantang Shaklee je dah cukup. Jimat. Sihat. Selamat.
Pada saya, paling utama adalah kebaikan untuk ibu itu sendiri. Bila ibu cergas, Insyaallah semua urusan jadi mudah. Nak menyusu, nak menunaikan urusan rumah tangga, nak masuk kerja dengan penuh tenaga :)

Saya ulas nanti berkenaan soalan, NAK DAPAT KOMISEN DENGAN SHAKLEE. Ianya unlimited :)

Nak jadi ahli, nak beli untuk kawan-kawan, boleh hubungi saya:
Yong - 0199598249
Atau emel: tuankalsum[at]gmail.com





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...