Followers

Sunday, December 9, 2012

Produk kuruskan badan yang selamat untuk ibu menyusu

9 bulan mengandungkan bayi, banyak perubahan berlaku pada fizikal seorang ibu. Paling ketara, berat badan bertambah. Perubahan hormon semasa hamil kadangkala menyebabkan selera makan bertambah lebih dari biasa. Jadi, bila dah selalu makan mestilah berat bertambah-tambah kan. Jadi, si ibu mula merancang untuk menurunkan berat badan dan mendapatkan kembali bentuk badan sebelum bersalin, kurus cantik bak remaja.

Selepas bersalin, ibu menyusu punya kelebihan untuk mendapat kembali berat asal dengan lebih cepat. Namun, ia tidak semestinya sama bagi setiap orang. Di sinilah bermulanya dilema seorang ibu. Antara keinginan untuk cantik dan juga keperluan anak yang masih menyusu. Apa pun cara, 

Satu-satu produk yang di pertontonkan cuba dicari kelebihan dan kebaikan untuk diri tanpa menjejaskan pengeluaran susu dan keserasian untuk anak serta selamat untuk keduanya. Salah pilih produk takut menyesal pulak kan. Seorang ibu tak akan sanggup untuk menyebabkan kesan buruk pada anaknya samada secara langsung atau pun tidak langsung. Tak mahu pengeluaran susu terganggu atau menyebabkan anak meragam kerana ketidakserasian dengan produk.

Ada tak produk yang selamat untuk ibu menyusu kembali slim?

Vitamin untuk kurus yang saya cadangkan dari Shaklee untuk ibu-ibu seperti ini, membantu dalam penyusuan dan dalam masa yang sama membantu ibu menguruskan badan tanpa rasa bersalah. Kelebihan dua dalam satu. Penyusuan lancar sambil mendapatkan berat badan idaman.

Inilah dia vitamin untuk kurus yang selamat untuk semua, termasuk ibu menyusu juga.

PRODUK UNTUK KURUS YANG SESUAI UNTUK IBU MENYUSU
Set kurus Shaklee: Lecithin, Vitalea, Alfafa dan herb-lax untuk membantu menguruskan badan...


Jom bandingkan dengan set menyusu:

Sama kan vitamin untuk kurus dan vitamin untuk ibu menyusu. Ada alfafa dan vitalea juga.

Vitamin untuk kurus adalah subset kepada set breastfeeding Shaklee yang popular itu. Cuma tambahkan Lecithin untuk membantu memecahkan lemak-lemak degil. Di samping itu, Lecithin juga membantu ibu mengatasi masalah bengkak susu dengan mudah. Cuma telan 3 biji ketika bengkak susu menyerang, sebelum ia melarat.

Jadi, ibu tak perlu risau lagi. Selamat untuk bayi, bermanfaat untuk ibu :)

P/S: Ibu-ibu juga boleh memilih untuk menggantikan Lecithin dengan Omega-3 bagi menyahkan lemak.


TAK SABAR NAK KURUS SEMASA MENYUSU?
 
********************************************************************
 
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Penghantaran ke seluruh Malaysia,Brunei, Singapore dan Indonesia.
  
********************************************************************
 
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK
Pilih yang selamat, pilih dengan bijak.
 
Mahu Jadi Ahli Shaklee? Jangan Tunggu Lagi. Jadi Ahli, Jaga Kesihatan, Tambah Pendapatan. Hubungi saya untuk daftar segera. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...