Followers

Thursday, February 12, 2015

Nak Kulit Cantik, Tapi Sengsara Hingga 7 Tahun. Ambil Pengajaran Dari Kisah Wanita Yang Dah Serik Ini

Tawaran "Nak Kulit Cantik Macam Korea?" jadi tarikan magnet yang sangat kuat untuk wanita yang sedang terdesak untuk segera beli. Yang terbayang depan mata ialah kulit cantik dan licin, putih, gebu, macam orang Korea lah kan. Langsung tak sedar, impian itu mungkin tercapai dalam 3 hari seperti yang diiklankan, namun setahun selepas itu keadaan jadi sebaliknya. Dari cantik jadi hodoh, dari licin jadi bergerutu, berparut dan bertampuk. Rasa ngeri macam tak percaya?
 

Kisah Tipah Tertipu 1 

Beberapa tahun dulu, Zam Zarina, pengacara "Apa Kata Wanita, TV1" mendedahkan pengalaman beliau. Kulit beliau jadi licin cantik selepas menggunakan produk X, tetapi selepas setahun ia mula berubah jadi teruk. Kulit jadi kemerahan, menggelupas  dan berjerawat teruk. Apabila disiasat, rupanya produk tersebut mengandungi 'equinone', produk pemutih terlarang. Equinone memang banyak digunakan dalam produk kosmetik yang mahu beri kesan segera, kulit putih kemerahan dan licin.

Pengajarannya di sini, berhati-hati dengan tawaran "too good to be true". Cantik sekelip mata itu propa sahaja. Kulit putih macam Korea dalam masa seminggu, ah itu penyedap ayat iklan semata. Fikirkan selogiknya, dari lahir kulit Melayu Nusantara tiba-tiba nak jadi kulit orang Korea?? Ohhhh...
  

Kisah Tipah Tertipu 2

Ini kisah wanita kebanyakan. Mahu cantik tapi akhirnya serik. Serik apabila kulit berjerawat dan berparut akibat salah pilih produk. Kemudian terpaksa menghabiskan duit yang banyak untuk pulihkan keadaan. Beliau makin tertekan apabila duit habis, tapi tak ada kesan memberangsangkan malah kulit makin teruk. Keyakinan diri pula makin kurang. Nak jumpa orang rasa malu dan tertekan. Tonton dan ambil pengajaran dari kisah ini.
 
 
 
Harapan nak kulit cantik dan sihat berseri macam jauh panggang dari api. Sehingga akhirnya dia memilih vitamin semulajadi. Pemulihan dari dalam bermula dari sel hingga ke organ terbesar yakni kulit memakan masa tapi ia berbaloi, berkesan dan selamat. Akibat pengambilan vitamin kecantikan dia mengaku  kini  kulitnya cantik putih gebu. Penderitaan dan pencarian selama 7 tahun bertemu penyelesaian yang amat menakjubkan!

Pesanan untuk wanita yang obses cantik, memilih biarlah yang selamat. Lindungi diri dari menjadi mangsa iklan. Biarkan proses cantik berlaku secara semulajadi, perlahan-lahan tapi berkesan tanpa kesan sampingan yang buat anda merana menahan tekanan perasaan. Sekali terjebak dengan produk yang salah, akibatnya mungkin lebih dari teruk dari Nor Farizan.

Sekiranya anda berangan mahukan kulit bebas cela, cantik semulajadi, cuba lah set vitamin kecantikan. Jangan lupa dapatkan konsulatansi PERCUMA dari saya.




Nak Cantik Macam Wanita Melayu Terakhir?
 
********************************************************************
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Penghantaran ke seluruh Malaysia,Brunei, Singapore dan Indonesia.
  
********************************************************************
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK
Pilih yang selamat, pilih dengan bijak.
 

 
 

1 comment:

  1. Kesian, nak cepat cantik tapi tertipu dengan kosmetik berbahaya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...