Followers

Tuesday, March 4, 2014

Vitamin Untuk Lelaki Kesayangan


Vitamin untuk lelaki. Vitamin bukan hanya khusus untuk perempuan, wanita dan gadis. Kenapa perlu dijelaskan begitu? Ini kerana sering ada pertanyaan,
"Vitamin ni lelaki boleh makan tak?"
"Ada vitamin untuk lelaki?"
Ye, vitamin untuk lelaki pun ada juga. Secara umumnya, kesemua vitamin yang ada sesuai untuk lelaki dan perempuan. Kedua-duanya adalah manusia, yang memerlukan nutrient yang sama untuk keperluan tubuh. Yang berbeza cuma dos.
Jika ditanyakan vitamin khusus untuk lelaki, ia boleh dibahagikan kepada beberapa kategori.  Kali ini saya berkongsi tentang vitamin untuk lelaki kesayangan. 
Lelaki kesayangan saya sudah berusia. Melebihi umur pencen. Dia sering mengadu sakit lutut, sakit badan, sakit belakang, simptom biasa pada usia sepertinya. Kerap juga pening kepala, dek kerana tekanan darah tinggi dan paras kolesterol yang tinggi. 
Vitamin untuknya, Omega Guard (untuk tekanan darah tinggi dan kolesterol), Advanced Joint Heath Tablet (untuk sakit lutut) dan CoQ10 health tablet (untuk jantung sihat dan tambah tenaga).
OMEGA GUARD untuk mengawal kolesterol dan  juga tekanan darah tinggi

COQ10 untuk kesihatan jantung dan pemulihan tenaga

AJHT untuk kesihatan lutut dan sendi

 Kalau dulu, tiap balik balik saya perlu bertanya akan 'ubat-ubatannya'. Sekarang ni, dia sendiri yang akan telefon memberitahu kalau-kalau salah satu vitaminnya itu kehabisan. Sejak dia rasa dia lebih segar, dah kurang dan jarang peningnya...Alhamdulillah.
Semoga lelaki kesayangan dapat menikmati kesihatan yang lebih baik di usia tuanya. Lebih selesa untuk dia bergerak, lebih cergas melayani cucu-cucunya dan lebih mudah untuk ke masjid.
Apa vitamin yang anda beri untuk lelaki kesayangan anda?

Lelaki anda ada ambil CoQ10 tak untuk kesihatan jantungnya dan pemulihan tenaganya?
Ada ambil Omega Guard tak untuk keseimbangan kolesterol dalam badannya?
Ada ambil AJHT tak untuk kecederaan lututnya?
NAK HADIAHKAN VITAMIN UNTUK LELAKI KESAYANGAN?
********************************************************************
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
********************************************************************
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...