Followers

Sunday, August 25, 2013

Testimoni Set Kesuburan Shaklee: Hamil selepas 2 bulan

Assalamualaikum.
 
Saya suka sangat tengok gambar baby. Comel dan menenangkan. Maklumlah ahli syurga. Untung ibu ayah yang direzekikan menjaga mereka.
 
Namun, yang belum ada rezeki menimang cahaya mata, usah leka berduka. Insyaallah saat bahagia kita akan tiba juga. Asalkan terus berusaha dan berdoa.
 
Di sini, sekali lagi saya ingin berkongsi. Kongsi testimoni pengguna Set Kesuburan Shaklee dan Alhamdulillah hamil selepas 2 bulan menggunakannya. Testimoni ini saya petik dari archive FB Geng Pengguna Shaklee :)
 
 
 
Testimoni dari customer Ibu Iman:
Latar belakang customer -- hormone tidak stabil, period tak teratur. Juga mempunyai masalah keputihan teruk.
 
Jadi, untuk membetulkan kembali hormone, vitamin terbaik dari Shaklee ialah GLA Complex. Untuk masalah keputihan pula, aLfafa. Alfafa  ni teman rapat wanita tau. Selain merawat keputihan, alfafa juga bertindak ala-ala kacip Fatimah, merapatkan keintiman wanita. Suami tentu suka :)
 
Kesan dari pengambilan GLA Complex, mungkin kitaran haid atau jumlah hari haid bertambah dari biasa di awal pengambilan. Ia dipanggil krisis pemulihan. Pelanggan tak perlu risau :) Detik awal dalam meningkatkan kesuburan serta meningkatkan peluang hamil.
 
Langkah seterusnya, makan BComplex (bekalan asid folik) untuk persediaan Rahim menerima janin  baru. Kemudian bagi kesuburan suami pula, zink dan Vitamin E untuk menambah bilangan sperma dan meningkatkan motility dan mobility sperma tersebut. Banyak juga kes di mana suami mempunyai bilangan sperma yang banyak tetapi kualiti sperma tidak memuaskan. Jadi, vitamin E dan zink adalah wajib bagi suami :)
 
Apabila isteri tidak hamil dan pasangan sama-sama inginkan cahaya mata, maka usaha pun perlu bersama-sama. Masalah kesuburan sebenarnya bukan masalah isteri isteri sahaja, malah sebenarnya melibatkan suami juga.
 
Jadi, inilah set kesuburan Shaklee yang saya sarankan pada customer yang mahu berusaha hamil:
 
 
Berminat mahu dapatkan set subur ini bersama aturan makan untuk merancang kehamilan serta doa pilihan, boleh hubungi saya. Insyaallah saya akan bantu :)
 
 
NAK IKHTIAR HAMIL DENGAN SET SUBUR NI?
 
********************************************************************
 
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Penghantaran ke seluruh Malaysia,Brunei, Singapore dan Indonesia.
  
********************************************************************
 
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK
Pilih yang selamat, pilih dengan bijak.

 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...