Followers

Thursday, August 15, 2013

Ubat darah Tinggi dan Kolesterol Tinggi Yang Berkesan Untuk Ayah Saya

Ayah saya pemakan tegar ubat darah tinggi dan kolesterol tinggi. Kat cabinet dapur tu penuh dengan ubat-ubatan beliau. Bertahun-tahun ulang alik hospital ambil ubat. Risau saya melihatnya. Ye lah, pengambilan ubat-ubatan secara berterusan kan tak elok. Takkan nak terus-terusan bergantung kat ubat-ubat ni tanpa usaha nak kawal dan pulihkan.
 
Tekanan darah tinggi boleh dikawal dan dicegah dengan menjaga pemakanan, bersenam, dan elak stress. Dari segi pemakanan, pengambilan minyak ikan atau omega-3 sangat bagus bagi mereka bermasalah serupa. Oleh kerana itu, saya tak pernah  lupa untuk bawa balik Omega Guard untuk ayah. Dengan harapan keadaan beliau akan makin pulih, dan boleh tinggalkan ubat-ubat tu.
 
Sebenarnya saya sangat risau bila ayah dah kena darah tinggi ni. Kadangkala dia pening dan rebah tak semena-mena. Paling risau sebab ayah selalu berulang alik naik motor ke masjid. Bila datang peningnya, boleh terbabas. Pernah juga dia ke masjid jalan kaki. Ada ketikanya beliau akan berhenti kat mana-mana wakaf tepi jalan sebab pening tak boleh nak jalan. Kena berhenti dan baring sekejap.
 
Balik raya hari tu (cerita raya lagi), ayah tanya, mana Omega Guard dia sebab yang ada kt rumah tinggal 2 biji je lagi. Mak sambung lepas tu, "Lepas selalu ambik Omega tu ayah dah kurang peningnya. Bulan puasa ni baru sekali dia pening," perkembangan yang sangat bagus ni! Alhamdulillah. Pening berkurang petanda kolesterol berkurang dan tekanan darah dah turun.
 
Seperti biasa, saya bawa balik juga Omega Guard kali ni.
 
Omega Guard aka minyak ikan dari Shaklee untuk kurangkan kolesterol dan turunkan tekanan darah tinggi.
 
Apalah harga sebotol omega dibanding dengan seorang ayah :)
 
Cintai keluarga, cintai ibu bapa.
 
Nak order untuk ibu ayah tersayang boleh hubungi saya. Saya akan bagi konsultansi percuma sebelum beli dan selepas beli ye :)
 
 
NAK TURUNKAN KOLESTEROL MACAM AYAH SAYA?
 
********************************************************************
 
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Penghantaran ke seluruh Malaysia,Brunei, Singapore dan Indonesia.
  
********************************************************************
 
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK
Pilih yang selamat, pilih dengan bijak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...