Followers

Friday, February 1, 2013

Testimoni Alfafa: Keputihan dah hilang!!!

Testimoni: Keputihan berkurang dengan Alfafa Complex.


Adik F: Akak, saya ada masalah keputihan. Dah cuba macam-macam produk tapi masih tak hilang. Alfafa ni katanya boleh hilangkan keputihan, tapi saya takut ada kesan sampingan pula. 

Kakak C: Insyaallah Alfafa boleh membantu, tanpa kesan sampingan. Kecuali ada SLE. Pesakit SLE tak boleh makan alfafa. Selain dari tu..Insyaallah ok je. Customer akak yang sebelum ni pun mengadu masalah yang sama. Ada keputihan. Dah try macam-macam produk. Akhirnya order alfafa kat akak, Alhamdulillah dah kurang katanya. Walaupun kadang termiss makan. Dan sekarang, dia dah mula ambil produk Shaklee yang lain. Apa lagi bakal pengantin ni...ambil vitamin untuk cantik la...vitamin C, Vitamin E. hehe.

Ini ye testimoni customer saya yang comel. Insyaallah akan melangsungkan perkahwinan tak lama lagi. Mohon doa agar pasangan ini diberkati dan bahagia dalam cinta hingga ke syurga.

Kesan pengambilan Alfafa Complex pada F:

  • keputihan berkurang
  • Bau pun kurang
  • Kesan cepat
  • Keyakinan diri bertambah!


Pesanan saya, apabila ambil alfafa, pastikan pengambilan air mencukupi ye :) Rajin-rajin minum air. Minum kerap sampai cukup 2-3 liter sehari untuk dapatkan kesan yang diharapkan. Apabila kita ambil supplemen, tapi tak minum air, tak berkesan juga.

Semoga testimoni ini jadi panduan pada mereka yang punya masalah yang sama. Elakkan stress tak tentu pasal disebabkan masalah dalaman yang mempengaruhi psikologi kita ni. Produk yang baik dikongsi, ilmu yang baik disebarkan :)


TAK SABAR NAK HILANGKAN KEPUTIHAN?
 
********************************************************************
 
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Penghantaran ke seluruh Malaysia,Brunei, Singapore dan Indonesia.
  
********************************************************************
 
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK
Pilih yang selamat, pilih dengan bijak.

 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...