Followers

Monday, May 14, 2012

Cara Mengatasi Keputihan dengan Shaklee: Makan Alfafa!

Salah satu fungsi alfafa yang patut anda ambil tau untuk hal kewanitaan...ia membantu mengatasi keputihan. Ia berkesan pada mereka yang dah pernah mencubanya. Mungkin anda juga boleh cuba :)

Testimoni Julia, ambil alfafa untuk tambah susu badan. Kesan sampingannya, menghilangkan keputihan!

Testimoni pengguna tegar Shaklee sejak 13 tahun dahulu. Alfafa membantu mengatasi keputihan dan menambahkan keintiman bersama pasangan :)


Kata Norlida, Alfafa ni kacip fatimah cap Shaklee :)



Bagaimana rupa alfafa? Inilah botolnya. Ada botol kecik (330 biji) dan botol besar (700 biji). Maksimum boleh makan alfafa ni, 10 biji sehari.

Saya adalah pengedar Shaklee di Pulau Pinang. Sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee, harga produk Shaklee, cara untuk menjana pendapatan melalui Shaklee boleh hubungi tuankalsum@gmail.com atau 019-9598249. Konsultansi percuma! Bimbingan untuk yang berminat menjadi ahli. oh ye, penghantaran tidak terhad kepada pelanggan di Pulau Pinang saja ye! Cover satu Malaysia :).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...