Followers

Monday, October 24, 2011

Peppermint Ginger Plus - Melegakan Perut Berangin dan Gastrik


Petang tadi, seorang ibu bergelar jurutera bertanyakan saya tentang produk Shaklee yang ini - Peppermint Ginger Plus. Katanya, untuk anaknya yang selalu kena gastrik. Maklumlah, budak masih belajar, kadang-kadang sibuk mengejar kelas sampai tak sempat nak makan. Menurut ceritanya lagi, dia juga pernah diserang gastrik yang teruk. Alhamdulillah, setelah mengamalkan jus halia + jus oren beberapa ketika, gastrik makin berkurangan dan langsung hilang sehingga sekarang.

Menyedari kebaikan dari halia, dia mahu berkongsi kelebihan yang ada pada halia bersama anaknya. Malang sekali, orang muda sekarang mana nak tahan minum minuman herba yang fresh dari ladang. Pilihan terbaik adalah dan juga praktikal adalah mengambil pil.

Pil peppermint Ginger Plus ini mudah-mudahan membantu. Rasanya, saya juga mau menghadiahkan Peppermint Ginger Plus untuk ibu saya juga. Beliau juga kadangkala diserang gastrik. Sekarang mengamalkan pengambilan ESP. Tapi, saya tau la mak saya ni tak rajin nak bancuh ESP, sebab tiap kali balik, tin ESP masih berbaki. Katanya, serangan gastrik berkurangan selepas minum ESP, tapi, kalau ada yang pil ni, harapnya rajin la beliau makan ye. Tak perlu bancuh-bancuh, telan je dengan seteguk air :)






Melegakan senak perut*
Kajian klinikal menunjukkan pengambilan halia sebagai makanan tambahan di dalam diet dapat membantu mengurangkan masalah senak perut.
  • Mengandungi empat herba formula yang unik.
  • Menyediakan pudina dan halia – penggunaan herba, jintan putih dan jintan manis sejak berabad-abad yang lalu dapat melegakan senak perut.
  • Sesuai untuk pengembara-pengembara yang mengalami masalah senak perut semasa dalam perjalanan.
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...