Followers

Tuesday, January 6, 2015

Sembelit Hilang Perut Buncit Kurang, Rawatan 2 dalam 1

 
Biasa sembelit? Termenung lama dalam tandas, penat meneran, tapi yang ditunggu tak juga keluar. Stress di buatnya. Lebih stress jika berlaku awal pagi, berkejar nak hantar anak ke sekolah dan pergi kerja. Kalut sungguh. Dahlah terlambat, sampai je di pejabat ada pulak kawan tegur, "Apasal perut kamu dah nak sama macam si Nana yang pregnant 5 bulan tu?" Serius kena tekanan jiwa kan?
 
Sembelit dan perut buncit, saling berkaitan kan? Bila selalu membuang, perut rasa selesa dan kempis je. Atau, jika terkena cirit birit, habis keluar isi perut hingga terasa sangat kempisnya. Berbeza jika ada masalah sembelit. Perut makin lama makin 'naik'.
 
Masalah sembelit bukan sekadar mengakibatkan perut buncit. Jika berpanjangan akan mendatangkan bahaya tak diduga. Perut kan sarang penyakit. Keadaan lebih serius jika dah sampai peringkat sembelit berdarah. Jadi, jangan berlengah untuk cari petua dan ubat untuk merawat sembelit ni ye.
 
Bagaimana cara yang saya boleh bantu anda mengatasi masalah sembelit?
 
Ada beberapa perkongsian dari rakan yang dah jumpa ubat sembelit mereka. Bukan ubat sebenarnya, tapi suplemen yang melancarkan pembuangan toksin dari badan. Suplemen tersebut adalah kalsium dari Shaklee, yakni Ostematrix. Ia sangat disukai oleh ibu mengandung, ibu berpantang dan juga orang tua yang menderitai masalah yang sama. Telan 4 biji sebelum tidur, dan bangun esoknya dengan rasa segar dan...pembuangan sangat lancar!
 
Satu lagi ialah, gabungan Alfafa, Lecithin dan Herb-Lax. Gabungan ketiganya bukan saja membuat anda seronok buang air besar, tapi ia juga membantu anda kempiskan perut buncit yang pernah diejek rakan tadi, mengurangkan lemak jahat (menurunkan paras kolesterol juga)...dan membuat badan terasa ringan.
  
Harga Ostematrix ialah RM61 untuk 120 biji.
Harga set perut kempis (Alfafa, Lecithin dan Herb-Lax) ialah RM157.
Nilai keduanya sangat dihargai mereka yang selalu sembelit hingga perut jadi buncit. Bangun pagi rasa happy tanpa tekanan lagi :) 
 
Berapa yang anda sanggup bayar untuk kurangkan sengsara sembelit?
Saya mahu bagi konsultansi percuma sahaja jika anda hubungi saya sekarang :)
 
Rakan nutrisi anda,
Yong
019-959 8249
Dijemput untuk SMS/Whatsapp untuk konsultansi percuma.
 
 
 
 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...