Followers

Tuesday, May 20, 2014

Vitamin Untuk Kecantikan Kulit Anak Dara Kesayangan

Makkk!!! Muka cantik dah naik jerawat!!!

Jerawat yang tumbuh di muka anak dara kesayangan boleh buat ibu ayah tersenyum. Ia petanda anak kecil itu sudah menuju dewasa. Tapi, sedarkah ibu ayah apa yang si dara rasa? Muka yang pernah licin bersih bertukar hodoh membuat dia rasa sedih dan tertekan. Di saat dia mahu dilihat cantik, dipuji, didekati ramai orang, cela di wajah mengurangkan keyakinan diri.

Dengan kulit berjerawat, ahhh...malu pulak nak menonjolkan diri. Dahla zaman sekarang ni satu 'klik' saja, wajah kita boleh terpampang di mana-mana. Di Facebook, Twitter, Instagram, apa saja. Penat nak ber '360' setiap kali nak nampak cantik dan sempurna. Mak ayah pun pernah begitu suatu waktu dulu kan? Malu nak pergi kelas kalau tiba-tiba ada benjolan merah dan bernanah di muka. 

Keadaan terdesak nak cantik, memungkinkan anak dara yang dimanja mencuba apa saja produk 'segera' yang bersepah di pasaran. Bila kawan kata produk A bagus, pakai seminggu kulit jadi putih dan gebu. Itulah produk yang akan dicubanya. Tapi AWAS, anak dara anda harus dilindungi dari produk 'segera' yang membahayakan dirinya. Kesan baik nampak sekarang, kesan buruk mungkin setahun dua lagi. Kesemua bahan kimia tak selamat yang tersembunyi dalam produk 'super power' ni bagai bom jangka...meletup akhirnya bila tiba tempoh hayatnya.
 

Ada tak produk yang selamat untuk kecantikan anak kesayangan?

Ada.
Jika anak perempuan mudah berjerawat ketika 'datang bulan', ia ada kaitan dengan hormone. Jadi, vitamin terbaik untuknya adalah GLA Complex aka Omega 6 yang mengurangkan keradangan kulit. Bukan saja bagus untuk kulit agar bersih dari jerawat dan kulit berminyak, malah ia sangat membantu gadis yang ada masalah senggugut/PMS.
 
GLA Complex Untuk Kulit Dan Senggugut.
Mengandungi GLA, Vitamin E dan Minyak Bunga matahari

Itu je?
Ada lagi.
Vitamin terpenting untuk kecantikan.
Vitamin C. Ia bukan sekadar untuk mereka yang mahu kulit licin berseri malah ia kritikal untuk mereka yang mahu kualiti kesihatan  optima. Vitamin C Shaklee yang pernah jadi fenomena dengan label "Vitamin C Organik" kononnya hingga kehabisan stok berbulan-bulan. Sekarang, stok Vitamin C terbaik ni sudah kembali. Jangan biarkan ia habis dibeli orang lagi.
 
Vitamin C Sustained Release
Terbaik untuk kecantikan kulit si gadis cantik
 
 
Anak dara tersenyum kembali dapat produk yang betul dan selamat untuk remaja sepertinya.

Perlukan konsultansi percuma untuk memilih vitamin Kecantikan?
SMS/Call/Whatsapp Yong 019 959 8249
Pengedar Shaklee Pilihan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...