Followers

Sunday, December 4, 2011

GLA: Kecutkan Cyst

Hasil pengambilan GLA Shaklee membantu Dila mengecutkan cyst walaupun tanpa ubatan moden:



Ini testimoni Dila yang saya ambil dari kumpulan eksklusif di FB, khas untuk pelanggan Shaklee Euphoria. Dilla mengambil GLA secara konsisten sebagai usaha mencari penawar untuk masalah beliau. 

Suplemen semulajadi yang dijamin selamat adalah pilihan alternatif terbaik, agar masalah tidak bertambah serius malah makin sembuh, Insyaallah.

Berubat sebagai usaha, penyembuh adalah Allah jua.

* Yang berminat untuk mencuba bagi merawat masalah yang sama, boleh hubungi saya (Agen Shaklee di Pulau Pinang). 019-959 8249. emel: tuankalsum[at]gmail.com.

Agen Shaklee di Kelantan: Hubungi Tuan Umar : 013 436 2078

Luar Pulau Pinang/Kelantan pun boleh hubungi saya, tak ada masalah :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GLA Complex Shaklee



GLA (Asid Linolenik Gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin – bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.1
  • Menggalakkan kesihatan semasa kitaran haid*
  • Menyokong sistem imun*

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit



5 comments:

  1. saya nak tanya....puan dah amalkan shaklee ni brape lame?ade side effect x?harga dlm brape ye?

    ReplyDelete
  2. Salam...saya mula start amalkan Shaklee ni tahun lepas. Bila dah rasa sdri, terus yakin nak register jadi ahli and share dgn orang lain. Setakat ni Alhamdulillah, tak ada kesan negatif pun. Yang ada cuma kesan-kesan +ve. Yang GLA ni, baru try dlm sebulan, luka sebab ekzema dah kering, dah boleh mkn seafood..time period pun rasa selesa sgt, xde period pain :). Harga retail boleh rujuk kat tab Harga tu, tapi PM saya utk special price :)

    ReplyDelete
  3. oh ye, emel saya tuankalsum[at]gmail.com or sms 019-9598249.

    ReplyDelete
  4. ooo...mcm tu...kirenye cyst puan memang dah hilang terus la ye?saya ada cyst dua-dua belah..belah kanan 5.8cm...belah kiri 5.5cm...tp itu saya cek dlm bln 9 aritu...saya berharap sekarang xlah membesar saiznye...saya baru berumur 20 tahun dan belum berkahwin...

    ReplyDelete
  5. Dik, testimoni tu bukan akak, tapi kawan akak yang ada cyst :). Dia amek GLA ni secara konsisten and cyst tu slowly mengecut, yg pastinya dgn izin Allah jua melalui usaha mencuba GLA ni.

    Akak amik GLA ni, bukan utk cyst..sbb xde cyst :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...