Followers

Thursday, August 9, 2012

Kolagen Asli dengan tambahan Vitamin C untuk kulit cantik

Artis cantik selalu mencantikkan diri mereka dengan pelbagai cara. Ada yang mengamalkan cara hidup sihat, rehat secukupnya, makan seimbang, dan sangat mementingkan pengambilan makanan tambahan/vitamin. Kalau tanya artis cantik berkulit mulus itu, 90% (mungkin) mengamalkan kolagen atau vitamin C. Tidak kira sama ada  melalui suntikan atau diambil dari supplemen. Dan...peminat-peminat juga pasti tertanya-tanya kat mana diorang ni dapat produk yang baik untuk kulit?

Peminat sekarang boleh dapat kulit lebih baik dari diorang tau. Dengan adanya serbuk kolagen asli Shaklee tentunya. Brand yang dipercayai sejak 50 tahun dulu :). OK, cerita pasal kolagen asli ni, jom kita tengok apakah ciri-ciri yang membezakan Shaklee Collagen Powder ni berbanding produk lain:


1. Diperbuat dari sumber kolagen terbaik iaitu sisik ikan merah
  • Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
         * Berat molekul diukur dalam unit Dalton

2. Mengandungi bahan tambahan untuk serapan kolagen optimum 
  • Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
3. Mudah untuk dibawa dan disediakan
  • Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.
4. Boleh diminum atau dibuat masker :)
  • Untuk ibu-ibu mengandung/menyusu yang mungkin takut-takut untuk mengambilnya sebagai makanan, boleh gunakan sebagai kegunaan luar, kebiasaannya dibuat masker. Kesannya hampir setara dengan pengambilan sebagai minuman.

P/S: Ramai yang teruja dengan kolagen asli dari Shaklee ini. Sejak dilancarkan, pengguna sudah mula memberikan respon positif. Ada yang dah ambil hingga pek ketiga (ni kes nak cantik selalulah ni)

OK, semoga hari raya ini lebih berseri dan lebih bermakna untuk kita semua. Jangan lupa hubungi saya jika berminat dengan kolagen lengkap dengan vitamin C ni ye :)

Emel: tuankalsum[at]gmail.com
SMS/whatsapp: 019-959 8249

*Pastikan anda membeli dari pengedar Shaklee yang sah sahaja untuk dapatkan produk tulen, harga terbaik dan konsultansi terbaik.
Saya menyediakan khidmat konsultansi percuma selama anda bergelar pelanggan saya :)

Selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...