Followers

Wednesday, August 14, 2013

Sakit Urat Selepas Bersalin

Sakit Urat Selepas Bersalin, Telan sebiji AJHT je sehari

 
Tema sakit urat pulak minggu ni. Haritu cerita sakit urat kaki, ni cerita sakit urat selepas bersalin. Saya dapat inspirasi dari cucu saudara ayah yang masih berpantang, singgah beraya di rumah dan beli AJHT untuk sakit urat (kalau dengan saya jadi apa eh? cucu sepupu ye?).
 
Sembang-sembang raya, sambil makan durian (orang baru lepas bersalin makan duriannnn). Maklum ler, raya ke-5.  Ketupat rendang nasi himpit sate semua dah habis kan. Dah habis makan, nak basuh tangan tetamu kena masuk dapur cari sinki sendiri. Hehe. Kebetulan kat situ ada Dish Wash Shaklee yang berbuih banyak dan wangi tu. Dari situ lah dia tau saya guna Shaklee. Bukan takat guna je, dah jadi ahli, dah jadi ejen Shaklee yang Berjaya gitu ;p
 
Dari sembang raya, masuk pulak topik Shaklee ni. Katanya dia pun ambil Shaklee untuk pantang. ESP, Ostematrix, dan Alfafa. Susu melimpah ruah, sampai basah lantai katanya :) (tuan dia tak perasan susu dok meleleh).
 
Dah ada vitamin untuk menyusu, dia tanya sekali supplemen untuk sakit urat. Orang baru bersalin kan selalu sakit-sakit urat dan nak kena berurut.
 
Dia nak beli AJHT untuk diri sendiri sebab kak longnya pun makan AJHT dan sangat puas hati. Lega sakit-sakit urat, lepas makan sebiji AJHT sehari. Sebiji je sehari ye :)
 
Dah rezeki beli untuk ayah sakit lutut hari tu, terus beli banyak-banyak AJHT. Mana tau orang beraya tanya ubat sakit urat, boleh la beraya sambil mengurat, eh sambil legakan urat dengan supplemen semulajadi. Jadi, cucu sepupu pulang dengan gembira selepas dijamu durian dan dapat bekal durian DAN AJHT Shaklee untuk sakit urat :)
 
Puan-puan yang baru bersalin nak cuba AJHT ni boleh call saya cepat-cepat ye. Ada tawaran istimewa menanti. Terlepas rugi ;)
 
Suami prihatin pun jangan ketinggalan hubungi saya untuk dapatkan AJHT untuk isteri tersayang yang bersusah payah melahirkan :)
 
 
NAK HILANGKAN SAKIT URAT?
 
********************************************************************
 
SMS/CALL/WHATSAPP: 019 959 8249 (Yong)
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Penghantaran ke seluruh Malaysia,Brunei, Singapore dan Indonesia.
  
********************************************************************
 
KONSULTANSI PERCUMA, HARGA TERBAIK
Pilih yang selamat, pilih dengan bijak.

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...